Siis, mikä SoMe? Teräspalvelukeskus SoMessa? Hmm, miksi ei?
Pitäisikö Flinkenbergin näkyä sosiaalisessa mediassa? Pohtiessamme tätä kysymystä selkeän voiton vei loputon halumme auttaa ja palvella asiakkaitamme. Nyt tämä vetreä 94-vuotias suomalainen perheyritys on valmis ottamaan ensi askeleensa kohti sosiaalisen median maailmaa. Mutta miten se hyödyttää sinua? Tässä muutama mietinnän tulos:
- Blogissamme aiomme kertoa mielenkiintoisia asioita teräksestä ja sen monista mahdollisuuksista sekä siitä kuinka matkaamme yhdessä menestyksen tiellä. Tulet saamaan kattavaa informaatiota sinua kiinnostavista asioista ja vieläpä täysin ilmaiseksi. Haluamme auttaa sinua löytämään ratkaisut ongelmiisi jo ennen niiden ilmenemistä. Oppimalla uutta sinun on mahdollista kehittää omaa toimintaasi eteenpäin.
- Haluamme helpottaa työtäsi. Verkostomme tarjoaa sinulle laajan asiantuntijapohjan käytettäväksesi. Tällöin tarjolla on aina apua ja vastauksia. Jos me kaikki annamme vähän, tulemme saamaan paljon. Ammattitaito, kokemus ja asenne asuvat täällä sinua varten. Toivommekin keskustelun heräävän ja sinun kommentoivan tarinoitamme.
- SoMessa olemme tavoitettavissasi kellonajasta riippumatta. Emme halua häiritä sinua kesken kiireisen työpäivän, vaan sinulla on mahdollisuus lukea blogiamme silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Lyhyesti sanottuna haluamme tehdä yhteistyön kanssamme mahdollisimman helpoksi. Yksinkertaista, eikö totta? Rakastamme yksinkertaisia asioita, vaikka monesti ajattelemme niin kovin monimutkaisesti.
Kaupparatsujemme laukatessa pitkin Suomen maata, olemme lisäksi tavoitettavissa täällä sosiaalisessa mediassa. Toivomme, että liittyisit myös LinkedInissä verkostoomme, jolloin sinulla on mahdollisuus saada uusimmat blogipäivityksemme ensimmäisten joukossa. Kysymykseen siitä kuuluuko teräspalvelukeskuksen olla SoMessa, olemme saaneet vastaukseksi: tottakai! Verkostoitukaamme siis! Haluamme olla siellä, missä sinäkin.
Kirjoittajat: Inka Häyrynen ja Heli Riitamäki