Asiakkaidemme menestys on meille ensiarvoisen tärkeä asia. Pitkäaikaiset asiakassuhteet muodostavat perustan toiminnallemme ja siksi panostamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatuun ja tehokkuuteen. Viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat rohkaisevia, ja ne antavat meille arvokasta palautetta siitä, miten voimme kehittää palveluamme entistäkin paremmaksi. Yksi kyselyn keskeisistä havainnoista oli, että asiakkaamme arvostavat erityisesti korkealaatuista asiakaspalvelua. Henkilöstömme asiantuntemus ja sitoutuminen saivat korkean… Lue lisää
Asiakastyytyväisyys teräspalvelukeskuksessa
Hyvä teräspalvelukeskuksen asiakas, sinua on jälleen kuultu. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeä asia. Sen takia olemme toteuttaneet joka vuotisen kyselyn yhdessä Teknisen Kaupan teräsjaoston kanssa, jolloin olemme saaneet koko toimialan vertailupohjaksi. Yhteistä toimialalle on ollut viime vuosien vahva kasvu. Asiakaskokemus ja asiakastarpeen tunnistaminen ovat nousseet entistä tärkeämmiksi. Miten onnistuimme? Saimme erinomaisia tuloksia: Toimialan erityispiirteiden tuntemus (4,23/5)… Lue lisää
Flinkenbergin uudet teräsmiehet
Flinkenbergin teräspalvelukeskuksessa on vauhti päällä. Teräksinen myyntitiimi on kasvanut kahdella jäsenellä viime vuoden lopulla. Nyt on hyvä aika kysellä, mistä on uudet teräsmiehet tehty. Kertokaa keitä olette ja mistä tulette. Mitä teitte aiemmin? Olli: Opiskelin kone- ja tuotantotekniikan insinööriksi. Valmistuin joulukuussa 2017. Mika: Olen aiemman työskennellyt… Lue lisää
Messutunnelmia
Kiitos kaikille messuvieraillemme, jotka pysähtyivät viimeviikkoisilla Alihankinta 2017 -messuilla osastollamme C502. Vuoden merkittävin tapahtuma kokosi yhteen niin vanhat tutut kuin uudet kumppanitkin. Väkeä oli paljon liikkeellä, lähes 18000 henkilöä, ja tunnelma oli sen mukainen. Kokenut messukonkari saattoi aistia aidon, rennon ja positiivisen ilmapiirin ensimmäistä kertaa lähes kymmeneen vuoteen. Viime vuosikymmeninä on nähty niin talouselämän nousut… Lue lisää
Joukkuepelillä voittoon
Koulun penkiltä myyjäksi teräspalvelukeskukseen, ensimmäinen vuosi juniorina edustuksen matkassa. Valmistautuminen ja alkulämmöt: Alkulämmöt, varusteet kuntoon, tiukka keskittyminen… Koulussa opitaan ja annetaan teoreettiset valmiudet onnistua työelämässä – tähän lauseeseen opiskelija törmää monesti. Fläppitaulut ja punakynällä merkityt suttuiset taktiikkakuviot ovat täysin turhia, jos perustaidot eivät ole kunnossa. Ja näinhän se on. Jaetaanpa ensimmäinen vuosi kolmeen erään ja lähdetään… Lue lisää
Steel, Flinkenberg Steel
Kun mikään ei riitä… tai tältä ainakin välillä teräsmiehestä tuntuu, kun selaa kuvissa pyöriviä vaatimuksia. Kuurakettiako tässä rakennetaan? Laivateräksissä arkipäivää ovat tiukat ja vieläkin tiukemmat vaatimukset. Luokituslaitosten leimoja tarvitaan toinen toisensa perään. Painelaiteterästen täytyy puolestaan kestää painetta sekä kuumassa että kylmässä – syövyttäviä aineita unohtamatta. Kun soppaan vielä lisätään kaikki mahdolliset standardit ympäri maailmaa, alkaa… Lue lisää
Myyjä 24/7
15 vuotta metalliteollisuuden palveluksessa: billetti, släbi, profiili, kvartto, alumiini, erikoisluja. Puimuri, pöytä, v-kärki, kattila, reaktori ja vaikka mitä. Tuo vedellä, tuohon viisteet, tuo särmäykseen ennen koneistusta. …Puhelin soi. Puhelimen näytöllä vilkkuu tutun ostajan nimi. Vastaan puheluun. On varhainen maanantaiaamu. – ”Morjens Rami! Nyt on kuule tilanne sellainen, että olisi kiire… Voisitko katsoa noin niin kuin heti toimitukseen?… Lue lisää
Tarvitseeko asiakas myyjää?
Niin.. Taas se myyntitykki on koputtamassa oven takana ja työntämässä sylin täydeltä esitteitä ja mielipiteitään. Ei näin! Myyjän tärkein tehtävä ei ole tuputtaa asiakkaalle palveluitaan ja tuotettaan, vaan kuunnella asiakasta.
Miksi Teräspalvelukeskus on SoMessa?
Siis, mikä SoMe? Teräspalvelukeskus SoMessa? Hmm, miksi ei? Pitäisikö Flinkenbergin näkyä sosiaalisessa mediassa? Pohtiessamme tätä kysymystä selkeän voiton vei loputon halumme auttaa ja palvella asiakkaitamme. Nyt tämä vetreä 94-vuotias suomalainen perheyritys on valmis ottamaan ensi askeleensa kohti sosiaalisen median maailmaa. Mutta miten se hyödyttää sinua? Tässä muutama mietinnän tulos: