Asiakkaidemme menestys on meille ensiarvoisen tärkeä asia. Pitkäaikaiset asiakassuhteet muodostavat perustan toiminnallemme ja siksi panostamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatuun ja tehokkuuteen. Viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat rohkaisevia, ja ne antavat meille arvokasta palautetta siitä, miten voimme kehittää palveluamme entistäkin paremmaksi. Yksi kyselyn keskeisistä havainnoista oli, että asiakkaamme arvostavat erityisesti korkealaatuista asiakaspalvelua. Henkilöstömme asiantuntemus ja sitoutuminen saivat korkean… Lue lisää
Asiakastyytyväisyys teräspalvelukeskuksessa
Hyvä teräspalvelukeskuksen asiakas, sinua on jälleen kuultu. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeä asia. Sen takia olemme toteuttaneet joka vuotisen kyselyn yhdessä Teknisen Kaupan teräsjaoston kanssa, jolloin olemme saaneet koko toimialan vertailupohjaksi. Yhteistä toimialalle on ollut viime vuosien vahva kasvu. Asiakaskokemus ja asiakastarpeen tunnistaminen ovat nousseet entistä tärkeämmiksi. Miten onnistuimme? Saimme erinomaisia tuloksia: Toimialan erityispiirteiden tuntemus (4,23/5)… Lue lisää
Asiakaskuuntelu – Mitä mieltä asiakkaat olivat meistä?
Tämän vuoden asiakaskuuntelun tulokset ovat saapuneet. Kuuntelussa tiedusteltiin suomalaisten teräspalvelukeskusten asiakkaiden mielipiteitä yritysten toiminnasta, osaamisesta sekä tuotteista ja palveluista. Flinkenbergin Teräspalvelukeskus on onnistunut täyttämään asiakaslupauksensa useammalla eri mittarilla mitattuna, ja vieläpä selkeällä erolla kilpailijoihinsa nähden. Nämä erinomaiset tulokset on saavutettu kaiken lisäksi asiakkaiden tärkeimmiksi kokemissa kysymyksissä. Olemme erityisen kiitollisia saamastamme tunnustuksesta. Vastuullisuutemme, luotettavuutemme ja asiantuntemuksemme… Lue lisää