Asiakkaidemme menestys on meille ensiarvoisen tärkeä asia. Pitkäaikaiset asiakassuhteet muodostavat perustan toiminnallemme ja siksi panostamme jatkuvasti asiakaspalvelumme laatuun ja tehokkuuteen. Viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat rohkaisevia, ja ne antavat meille arvokasta palautetta siitä, miten voimme kehittää palveluamme entistäkin paremmaksi. Yksi kyselyn keskeisistä havainnoista oli, että asiakkaamme arvostavat erityisesti korkealaatuista asiakaspalvelua. Henkilöstömme asiantuntemus ja sitoutuminen saivat korkean… Lue lisää
Asiakastyytyväisyys teräspalvelukeskuksessa
Hyvä teräspalvelukeskuksen asiakas, sinua on jälleen kuultu. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeä asia. Sen takia olemme toteuttaneet joka vuotisen kyselyn yhdessä Teknisen Kaupan teräsjaoston kanssa, jolloin olemme saaneet koko toimialan vertailupohjaksi. Yhteistä toimialalle on ollut viime vuosien vahva kasvu. Asiakaskokemus ja asiakastarpeen tunnistaminen ovat nousseet entistä tärkeämmiksi. Miten onnistuimme? Saimme erinomaisia tuloksia: Toimialan erityispiirteiden tuntemus (4,23/5)… Lue lisää